No m'agrada el sexe...
Hola, bona tarda.
Fa 1 any i mig que tinc parella, i fins fa uns mesos vam donar el primer pas.
Desde els 6 mesos que ens masturbavem l'un al altre i aixo ens encanta,
Tambe hem fet sexe anal i oral.
Pero ara que ja hem donat el pas a fer l'amor doncs no m'agrada, ho hem fet 3 cops nomes.
Estic molt confosa ja que totom sempre diu que es el millor, que em passa?
Que puc fer?
Ell no sap que a mi no m'agrada... I a ell per el que es veu li agrada molt.
IESP

Hola Cuqueta333!
Et recomanem que et donis temps per anar descobrint què t'agrada més i de quina manera. Hi ha moltes noies que gaudeixen més amb el sexe oral o la masturbació, que amb la penetració en si. El que és més important és que us comuniqueu, que en parleu, que pugueu demanar allò que us agrada i que respecteu els ritmes de cada un.
Recorda que haver començat amb les relacions amb penetració vaginal no vol dir que hàgiu de deixar de banda els altres jocs que fèieu abans i que tant us agradaven ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat