Regal! Urgent
Hola bon día, tinc un dubte dels tampax. Doncs sempre que he utilitzat un tampax per banyarme quan me'l trec esta ple d'aigua. Es normal que el tampax s'ompli d'aigua?? Intento posarmel molt ''endalt'' pero continua quedant ple d'aigua. Pot ser degut a la meva vegina??
IESP

Hola laiasia!
Deu ser perquè entra aigua dins la teva vagina, i el tampó l'absorbeix, però també pot ser perquè el tampó estigui mal col·locat.
Per estar ben segures que està ben introduït et passem aquest enllaç on podràs veure com col·locar-lo:
De totes maneres si mires les instruccions dels tampons també veuràs amb dibuixets com posar-te'l!
Recorda que és important que un cop posat no el notis ni et faci mal o molèsties. Si tens dificultats, et recomanem que comencis amb tampons amb aplicador de plàstic, de manera que et resultarà més fàcil col·locar-lo correctament i ben endins!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat