Preucopacions
Hola,
Tinc 14 anus i ja fa tres anys que tinc la regla. Tinc cos de noia però els pits encara no m'han crescut i això em preocupa, potser en faig un gra massa, però és quan veig que totes les nenes de la meva edat ja tenen uns pits ben grans fins i tot algunes que encara no tenen la regla em preocupo i quan comencen a parlar del tema dels pits em sento desplaçada. Tambe em fa cosa que poguin pensar que soc una plana i coses aixi. D'aixo nomes n'he parlat amb algunes meves amigues i em diuen que ja em creixeran pero tot hi aixo la preocupacio no desepereix. Quan m'ha de venir la regla, trobo que em fan mal i aixo a vegades malibia una mica. Es normal que encara no m'hagin crescut?? Creieu que m'he de preucopar??
IESP

Hola Musiclover!
Primer de tot has de tenir present que estàs en plena època de desenvolupament, així que el teu cos encara ha de créixer i acabar de desenvolupar-se.
No t'hauries de preocupar, en primer lloc perquè no depèn de nosaltres que els nostres pits creixin més o menys, fixa't que és quelcom que ve determinat per la nostra genètica i per molt que hi pensem o ens atabalem, no aconseguirem que la seva forma o grandària variïn. Fixa't com tenen els pits les dones de la teva família (mare, germanes, àvies...) a vegades ens serveix per orientar-nos una mica!
Recorda que és molt important estimar-nos i acceptar-nos tal com som! El nostre cos ens acompanyarà tot la vida i l'hem de cuidar i estimar! Tots els pits són bonics, tinguin la mida que tinguin!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat