QUE PUC FER PER TENIR BÉ EL CUL?
Hola!
No és que tingui el cul malament, de fet jo crec que el tinc bé però m'agradaria tenir-lo més cap amunt i m'agradaria saber si hi ha algun tipus de ejercici que practicant diariamnet em podrien servir. També em preguntava si apuntarme al gimnas em fara tenir les cuixes molt fortes perque realment jo vull aprimarme-les no tonificar-les.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
M’alegra que el primer que diguis és que el cul el tens bé :)
En realitat cada persona té una constitució i per tant és difícil de canviar el cos però et deixo aquest enllaç que et dóna exercissis per treballar el cul.
Aquí et diu que ho facis cada dia però en realitat no cal, no ho converteixis en una obsessió. Jugar a voleï a la platja també és un exercici en el que es treballa molt el cul, les cames i els abdominals però al final es tracta de que trobis un esport que t’agradi i ho converteixis en un hàbit.
Pel que fa a les cuixes recorda també el que diem de la genètica. Tot i així com a norma general, si el que vols és perdre volum has de fer exercici cardiovascular i si vols augmentar la massa muscular has de fer exercissis de força i tonificació. En realitat el millor és buscar esports que siguin complets i que complementin les dues coses.
Una abraçada
Carlota López Ballestar