Li dic o no?
Hola,
Necesito que m'aconselleu si us plau. A veure fa un mes i mig el meu novio, que havia estat com 6 messos tontejant i tal i despres 1 mes i mig sortin, em va deixar. Total que molta gent em va dir que no li feia suficient cas i es va anar com desenamorant. Ell em va dir que no sentia al mateix que sentia al principi. I la veritat es que se'm fa molt díficil olvidar-lo perquè va la meva escola i al meu grup d'amics. Quan ho vam deixar i quedava amb la colla d'amics que està ell i tal i parlàvem i ens reiem però fa com una setmana que ni ens dirigim la paraula ni res. Just quan vaig pensar de dir-li que el trobava a faltar em va deixar de parlar. Que farieu? Li dirieu alguna cosa del que sento? O li dirieu que si li passa alguna cosa amb mi, i ho deixarieu com amics? Si us plau respongeume amb una resposta decidida ja que molts amics em diuen que no saben i que faci el que vulgui, pero esque necesito recomanacions. Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Llegint la teva consulta ens dóna la sensació que t'has quedat amb ganes de dir-li alguna cosa. Potser podries dir-li que t'agradaria parlar amb ell i esperar a veure si ell accepta tenir aquesta conversa (recordem que les persones tenim dret a decidir què volem o què no volem).
Valora si et quedaries més tranquil·la parlant amb ell, des de la confiança, o si podries acceptar que ara sou amics. Parlar amb ell, no suposarà que torneu, podeu tornar o es pot reafirmar que no vol una relació de parella.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat