cadera
Tinc la cadera i la cintura de la part dreta del meu cos molt poc definida i en canvi l'altra massa marcada per culpa de l'escoliosis que tinc, que puc fer perque quan dissimular-la quan vagi en bikini? Quin tipus de biquini necesitaria? Moltes gràcies
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
En aquest cas el que està clar i segur que també t’ho han dit els metges és que has de fer tot el que et demanen per poder millorar la escoliosis i així preveure dolors d’esquena. Nosaltres no som expertes amb això. Pel que fa al bikini crec que has d’intentar no donar-li tanta importància, hi ha moltes persones amb escoliosis i tots tenim el cos diferent. Mira bikinis que t’agradin, que siguin del teu estil i amb els que et sentís còmode, al final això és el més important. Quan te’ls provis tu mateixa veuràs quins et queden millor. No hi ha un tipus de bikini específic per aquest cas.
Una abraçada i a gaudir del estiu!
Carlota López Ballestar