EM VEIG MOOLT PRIMA
Bones, se que moltes noies t'ho diuen però esque jo no se menjar... perque vull menjar mes pero se m'ompla massa rapid la panxa i no puc menjar mes i no magrada perquè aprimo i aprimo i no magrada.
ajudaaaaaaa sisplauuuu
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Si t’estàs aprimant és que estàs menjant molt menys del que el teu cos necessita. A vegades hi ha èpoques que per algun motiu tenim menys sensació de gana, i el nostre estomac s’acostuma a certa quantitat de menjar. Per això encara que d’entrada et costi t’has de forçar. Si veus que el problema va a més ves aviat al metge.
Et deixo les recomanacions per seguir una dieta equilibrada, el primer és que hauries de menjar 5 cops al dia. Fer un primer esmorzar, un segon esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar. El dinar i sopar intenta que siguin de un primer un segon i un postra.
Aquestes son les indicacions que hauries d’intentar seguir:
Hidrats de carboni (pasta, arròs, pa, cereals, etc.): és important menjar-los cada dia i a cada àpat
Fruites i verdures: 5 cops al dia. Normalment la gent menja 3 racions de fruites i 2 de verdura. Perquè et sigui més senzill pots menjar una fruita per esmorzar, una per berenar i una altre al dinar o al sopar i la verdura al dinar i sopar.
Lactis (llet, formatge, iogurt) : 4 cops al dia
Proteïnes: s’han de menjar cada dia però variant el que menges. Et recomanem menjar màxim 4 ous a la setmana, 3 o 4 cops peix, 3 o 4 cops llegums i 1 cop a la setmana carn vermella. La resta pots combinar-ho amb altres proteïnes, com el pollastre, el conill, etc.
A la part de dalt de la piràmide alimentària hi ha tot el que serien els dolços, la rebosteria, els Snack, etc. És important entendre que no és que estigui prohibit menjar-los sinó que s’ha de fer de manera ocasional i no diària, com la resta d’aliments.
De veritat, si veus que en 15 dies la cosa no ha començat a millorar demana hora al metge.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar