4 MESOS VAN JA I NO TINC RESULTATS
Hola!
Aquesta pregunta va arrel de que desde el febrer que vaig començar amb 57 kg i ara estic amb 56kg ja casi a finals de Juny. Al Març vaig perdre dos quilos i em vaig alegrar el que passa és que em costa molt perdre pes, ho sigui, en perdo però després el recupero enseguida. Faig esport (Karate) tres dies a la setmana, però el dia on més cremo són els divendres.
Necessito urgentment diverses respostes: per què em costa aprimar-me? quin pes hauria d'estar si vull tenir abdominals marcats? endurir el greix? amb quin pes definir?
Moltes gràcies per la vostra atenció!!
PD: Si us plau, aquesta vegada no em digueu lo de: tens un problema d'autoestima, estas amb un pes ideal....perque els que llegim adolescents.cat diàriament i utilitzem aquest portal com a referència ens estem cansant de que digueu lo de l'autoestima. SI poguessiu deixar exercicis per cremar moltes calories i després per tonificar seria el millor!
MERSIII!
Carlota López Ballestar

Bon dia!
Gràcies per haver escrit al consultori. Ens alegra sentir que ens llegiu diàriament i que teniu aquest portal com a referència. Tot i així en sap greu que diguis que t’estàs cansant de que parlem de l’autoestima. Nosaltres tenim la intenció d’ajudar-vos amb tot el que puguem però amb l’objectiu de que estigueu sans i contents. Quan algú de vosaltres veiem que realment necessita perdre pes donem pautes especifiques de que pot per, però sempre i quant sigui necessari.
Necessitaria saber la teva alçada per poder-te donar una resposta més concreta. És quasi segur que et costa aprimar-te perquè no ho necessites i quan no necessitem perdre pes el nostra cos crea totes les estratègies per frenar-ho. Està bé que facis esport, sobretot si t’agrada, com sembla que et passa amb el Karate però l’objectiu no hauria de ser cremar. No hi ha un pes específic per tenir abdominals marcats, això és per la musculatura que tens no pel pes.
Em sap greu però no et donaré exercicis per cremar moltes calories, no ho necessites i és perillós i nosaltres mai us donarem una pauta que us posi en risc.
Penso que tens una gran exigència amb el teu cos i uns ideals molt marcats, seria important que intentessis acceptar-te tal i com ets (Sé que no és el que vols sentir però t’ho he de dir)!
Si envies una altre consulta dient que ets tu i amb el pes i alçada em miro la franja de pes en que estaries en un pes adequat i així puc descartar-te oficialment que NO has de perdre pes.
Carlota López Ballestar