Acne!!
Hola!!
El que em passa es que tinc molt acne i no magrada gens, és clar...
I m'agradaria saber com fer perquè desapareixin o disminuissin molt (en tinc a la cara i a l'esquena) moltíssimes gràcies
Ahh per cert!! M'encanteu❤❤
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies, quina il•lusió que ens diguis que t’encantem.
Hi ha molts factors relacionats amb l’acne però el primer de tot és la genètica. Per això hi ha persones que tenen molta més tendència a tenir-ne. Després hi ha el factor hormonal. Per això els dies en que tens regla, i que el teu cos pateix molts canvis hormonals, el més normal és que et surtin més granets (sobretot els dies abans i el primer dia de regla).
Per això és una cosa difícil de controlar. En el cas de que et preocupi moltíssim sempre pots consultar-ho amb un endocrí, que és el metge expert en les hormones, i amb un dermatòleg, que és l’expert en la pell.
Si que t’ajudarà tenir uns bons hàbits amb la pell. Netejar-la bé, posar-te una crema hidratant i exfoliar-la 1 cop al mes. Si tens molt acne et pot anar bé una crema anti-acne i si son pocs granets i et fan molt mal pots comprar una crema amb tractament.
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
Carlota López Ballestar