Ajudeu-me sisplau!!1
Ola!!
Un amic meu, hem va demanar sortir l'altre dia, i li vaig dir que no, llavors m'ho va tornar a demanar 5 cops mes, pero de nou li vaig dir que no. El problema és que ara esta enfadat amb mi perque no vull sortir amb ell. I no se com fer per fer-li entendre que podem ser amics tambe. Ajudeu-me sisplii.
Salutacions als adolescentss!!! Sou la cañaaaa
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Tu has fet molt ben fet perquè no li pots dir que sí si a tu realment no t’agrada. Per tant, el que li podries dir és explicar-li molt bé el motiu pel qual li has dit que no. I li pots dir que no el pots enganyar, que per molt que ell et digui que li agrades, si a tu només t’agrada com a amic, no pots fer-hi res...
Realment li estaries fent molt més mal si li diguessis que si sent mentida. Per tant, et felicitem perquè ets una persona valenta que no es força a fer res que no vulgui.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81