He perdut la virginitat amb un noi de 21 anys
Hola! Sóc una noia de 16 anys que viu a terrassa. El cap de setmana passat vaig anar al poble per assistir a un festival de música. Estiuejo en aquell poble des de que era petita. Durant el festival vaig allunyar-me del meu grup d'amics ja que el grup que tocava no m'agradava i em vaig trobar a un amic de la meva germana de 21 anys. Vam començar a parlar i ens vam donar compte de que compartíem molts gustos i opinions... després de parlar durant molt de temps ens vam començar a liar, tot i que ell em va apartar uns 3 o 4 cops per preguntar-me si estava segura ja que ell es l'ex de la millor amiga de ma germana i ens portem 5 anys.
Tot i aquestes dificultats vam acabar al llit i vaig perdre la virginitat. Al dia següent vam quedar per parlar del que havia passat però vam acabar un altre cop al llit. Ell no és un noi que va a lo que va, només ho ha fet amb la seva ex amb qui va sortir durant 4 anys i amb mi. Els dos vam prometre que no li diríem a ningú ja que es molt arriscat però no puc parar de pensar-hi... es possible que m'agradi? La pega més gran és que tinc por de que algú ho sàpiga...
Elena Crespi

Dicara21, com estàs?
Doncs pel fet de que hagia anat al llit amb aquest noi no vol dir que t'agradi però segurament sents atracció per ell.
Primer de tot, deixa'm demanar-te una cosa important: vau fer servir preservatiu? Pensa que és molt important per la teva salut que utilitzis sempre mètodes anticonceptius de barrera, és a dir, el condó.
En segon lloc, tu tens dret a dir-ho a qui tu vulguis. Per què ho hauries de mantenir en secret? una altra cosa és que el que heu fet forma part de la teva i la seva intimitat i està bé no explicar allò que és íntim però si tu estàs completament sgura del que heu fet, no t'ha de fer viure això com un secret.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81