Pes i cel·lulitis
Hola!!
Primer de tot us volia dir gràcies per tot el que feu per nosaltres! Sou molt grans adolescents.cat!!
Tinc dos dubtes.
El primer és que peso 58'50 kg i medeixo 1'62m, i em pregunto si estic massa grassa. Em podrieu dir en quina franja estic i quina és la que tinc més a prop? Sóc una noia de casi 15 anys.
I l'altre dubte és que tinc cel·lulitis i no se com eliminar-la. Ja se que vau penjar una noticia amb aliments i esports que ajuden a eliminar-la, però em podrieu dir què és el que provoca la cel·lulitis? Em refereixo a aliments o accions que pugui estar fent i que per aixè em surt.
Moltes gràcies!!!
Laura Medrano

Hola preciosa!
Justament avui al Instagram d'Adolescents.cat hem penjat un vídeo on la companya del Consultori Carlota López ha contestat una pregunta molt semblant a la teva.
El fet de tenir cel·lulitis és normal en les noies i dones, ja que el 98% de dones en tenen. Per tant no és que estiguis fent res especial per tenir-ne, sinó que és completament normal.
Els especialistes diuen que fumar ajuda a que en surti més, així que és un motiu més per no fer-ho. Abusar dels aliments que tenen molt sucre també fan que en surti més del compte. Per eliminar-la no hi ha cap truc màgic, simplement fer exercicis com els que has vist a la noticia que vam penjar i mantenir la pell hidratada (beu suficient aigua i posa't crema hidratant). Eliminar-la del tot no és possible.
Respecte al tema del pes, estàs totalment dins el que et toca, per tant tens un pes saludable. No sé què vols dir amb lo de la franja...? Estàs dins la franja de la normalitat (ni amb sobrepès ni amb infrapès).
Una abraçada!
Laura Medrano