estic enamorada del meu millor amic
Des de fa quatre anys conec un noi que mai m'havia cridat l'atenció,però aquest any ens hem conegut bé i s'ha tornat escencial en la meva vida,fins el punt d'acabar enamorant d'ell. Fa dues setmanes em vaig declarar perquè tothom deia que feiem molt bona parella i tenim moltíssimes coses en comú. Al dir-li em va dir que no volia res però que sóc una persona molt important per a ell i que la nostra amistat no canviarà,pero no hem tornat a parlar des de aquell dia,ell diu que te problemes i es comporta d'una manera extranya amb tothom.
No ser que fer perquè no el puc oblidar i no deixo de pensar en ell.
Siusplau ajudeu-me!
Elena Crespi

Hola Lyy!
Primer de tot dir-te que has estat molt valenta! Moltíssim! Elq ue ha s fet tenia riscos i, tot i així, has tirat endavant i ho has fet!
El problema és que ha passat allò que ningúi vol que passi... que l'altre et digui que no... i per molt que et digui que vol mantenir l'amistat... sol ser complicat...
Deixeu-vos temps i valora si tu realment el que vols és només amistat i quin mal et pot fer això, veure si ell realment es distancia o (com et va dir) continua sent amic teu...
Cuida't molt i no facis res que et perjudiqui a tu, per oblidar-lo has de mantenir la distància, buscar altres coses que et facin sentir bé i et motivin i deixar que el temps i el teu esforç t'ajudin a oblidar i a que marxin aquests sentiments...
Molta sort i gràcies per escriure'ns!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81