PREGUNTA CURIOSA
Hola Adolecents! m'agradaria saber si es dolent tenir sexe a dins la piscina, a la platja o a la ducha. Esque hi ha gent que diu que si i d'altre que diu que no.
Gràcies per la vostre ajuda, segiu així, petons!
IESP

Hola Anònim!
Tenir sexe no és dolent, ja sigui a la piscina, a la platja o a la dutxa. El que passa és que l'aigua pot facilitar que el preservatiu se surti del penis, amb el risc que això pot comportar. A més, productes químics de piscines o productes de bany també poden malmetre el làtex dels condons. Per tant, s'ha de vigilar molt.
Un altre tema, és que l'aigua fa que la lubricació natural de la vagina es dilueixi i dificulti la penetració. A més, de la incomoditat de la sorra de la platja que sol ficar-se per tot arreu ;)
Esperem haver respost a la teva pregunta curiosa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat