Primera vegada
Hola, sóc un noi de 19 anys, tinc un problema ho vull per fer per primera vegada, tinc moltes ganes de provar-ho i no vull fer-ho pagant :( i no trobo amb qui, tinc més amics que amigues i per això s'hem fa un món.
Ajudeu-me si us plau!!
Gràcies
IESP

Hola Anoniim!
És normal que en tinguis ganes i que sentis curiositat, però no podem forçar les coses perquè si ho fem és probable que no surti bé. La desesperació a vegades pot fer-nos fer coses de les quals no estem del tot convençuts, només per les presses de voler fer-ho, així que et recomanem paciència.
Ens expliques que tens més amics que amigues, però potser aquests amics tenen amigues que poden presentar-te i ampliaries així el teu cercle d'amistats, augmentant les probabilitats que trobis una persona especial per compartir aquest moment!
Veuràs com arriba el dia!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat