Estic fent el correcte?
Hola! Em dic Chantall i tinc 15 anys. Fa uns dies vaig entrar en un foro d'aquells on pots parlar amb diferents persones. La cosa esque em va obrir un noi,em va caure bé i en vam donar els Skypes. Portem parlant només quatre dies,i sento coses per ell molt fortes,però hi ha uns quants problemes, Jo visc a Mallorca i ell a Madrid,ell té 20 anys i jo 15,i cada vegada que parlem ha de sortir el tema del sexe per mig. Soc partidaría de que el sexe no ha de ser un tema tabú, Però no vull fer-ho amb una persona gairebé desconeguda. Li he dit el que penso al respecte,però sempre s'acava enfadant,i no vull que es snti així.
Què puc fer? Ajudeu-me,no se que fer!
Petons i una abraçada enorme.
IESP

Hola Chantall!
Aquestes situacions ens poden semblar divertides, emocionants i excitants, però en llegir-te ens salten les alarmes i ens preocupa que la història pugui acabar malament i que pateixis.
Com saps, les relacions a través de les xarxes poden portar molts enganys, podem inventar-nos l'edat, on vivim... el fet que ens diguis que et sap greu que ell se senti d'aquesta manera pot fer que tu en algun moment cedeixis a fer quelcom que no t'agradaria fer (enviar una foto o vídeo pujats de to, per exemple).
Recorda que quan enviem material per internet perdem el control total, i per tant hem de vigilar molt!
Et recomanem que et mantinguis ferma en la teva decisió, i si ell dubte de tu i et fa sentir malament, allunya't. Ningú ens ha de fer sentir malament per les nostres decisions o valors.
També és important que si tenim contacte virtual amb algú, els pares ho sàpiguen.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat