5
Que es millor menjar un tros de xocolata cada dia o menjar-en un cada 3 meses?
Es varitat que si menges per exemple un croissant de xocolata per esmorzar no t'engreixes tant que si tel mengessis Per berenar?
Menjo molt sa i no m'aprimo... Es a dir menjo 3 peces de fruita al dia, cereals,pa, verdura... De tant en tant un gelat i siempre tinc el mateix pes. I tambe faig de 4 a 7 hores d esport per setmana.Que puc fer Per aprimar-me?
Medeixo 162cm i peso 58 i vull arribar a 50kg.
A mesura que et vas fent gran t'aprimes? Perque em diuen que tinc el cos de ma mare pero ella te les cames i cuixes mes primer que jo.
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Què bé que facis tantes preguntes.
No et puc dir que sigui millor menjar un tros de xocolata cada dia o millor cada tres mesos. La idea de la xocolata és que en mengis quan et vingui de gust però tenint en compte que no és un aliment a consumir cada dia. De tota manera hi ha persones a les que els hi encanta, aleshores tampoc és res greu menjar-ne un trosset petit varis dies a la setmana.
Pel que fa a la pregunta del croissant és totalment falsa, és a dir, és un mite alimentari. De fet no hi ha cap aliment que engreixi més a la tarda que al matí, tot és un equilibri entre el que menges i el que gastes, i sobretot tenir en compte la predisposició genètica de cada persona.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs en la franja del normopes, és a dir que estàs genial i no has de perdre cap kg. Està molt bé que segueixis una alimentació equilibrada i facis esport, segueix així i no intentis buscar maneres de perdre pes perquè no ho necessites i a més com t’he dit en gran mesura és per la teva constitució.
Amb l’edat tothom canvia però no hi ha una regla general, hi ha gent que s’aprima, altres es mantenen i altres s’engreixen.
Espero que els teus dubtes s’hagin resolt.
Una abraçada i bon estiu.
Carlota López Ballestar