ventre pla
Hola!
El fet és que no aconsegueixo de cap de les maneres un ventre pla. Tinc 17 anys i sóc molt prima, l'unic que la meva panxa es veu "desproporcionada" respecte la resta del cos.
No puc dir que no faig esport perquè sí que en faig i la meva dieta no és de les millors però tampoc és dolenta.
Fa un temps, uns dos mesos aproximadament, vaig començar a fer algun exercici per tonificar la panxa però no veig gaires resultats...
La meva mare es pensa que encara tinc panxa de "nena petita" i la meva gran qüestió és saber si és possible tenir aquesta "panxa de nena petita" tenint 17 anys. La veritat és que estic bastant "plana", vull dir que per tenir aquesta edat no tinc gens de pit ni de cul... però si que tinc curves... és a dir, que de perfil sóc una planxa pero de cara es nota la cintura i les caderes...
Ais no sé... m'agradaria que em resolguessiu aquest dubte sobre si encara puc tenir aquesta panxa de nena o si el que em cal és fer un tipus de tonificació que no és el que estic fent... Per cert, cal dir que només se'm "sobresurt" la panxa de cintura cap avall, la zona de l'estomac la tinc completament planíssima, i després de menjar... puf! la part baixa de l'abdomen se'm sobresurt encara més! (no tinc cap tipus d'al·lergia ni intolerància)
Gràcies i petons
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
És normal que quan acabis de menjar se’t infli una mica la panxa… no et preocupis que no té res a veure amb les intoleràncies alimentaries, et trobaries malament.
Per altre banda també és molt habitual el que expliques de la panxa. Sembla que pel que dius tinguis una constitució més aviat prima i simplement a la cintura tens una miqueta més de greix. Tots tenim zones on hi ha més greix que en altres, hi ha persones que a la panxa, altres a la cintura, altres al cul o les cames, etc. Intenta no donar-li importància, a vegades ens exigim ser perfectes i això només ho podem veure a les revistes on totes estan retocades amb photoshop. No ho relacionis amb una panxa de nena, no té res a veure. Tot i així, fer esport sempre va bé per treballar tot el cos en general.
Una abraçada bonica, intenta no donar-li molta importància i a gaudir de l’estiu!
Carlota López Ballestar