SUPER URGENT! TEMA SALUT!
Hola, bona Nit, uff mira nose si m'ho podràs resoldre però nose que fer mes, ultimament, tinc unes ganes brutals de anar a orinar día, Nit, i a totes hores, a mes hem fa mal, molt de mal, potser infecció? O que por ser? Te algo a veure que t'hagin fet dits? Estic preocupada no li vull dir a ningún familiar Ja que hem portarán al ginecóloeg i no vull, per por, que hem recomanes?
Petons i gràcies!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Pel que ens expliques, pot ser infecció d'orina i pot ser deguda a masturbació amb les mans brutes o per haver estat en contacte amb humitat molt constant (per exemple amb el banyador humit moltes hores), etc...
La infecció d'orina afecta als ronyons i si no es tracta mèdicament pot ocasionar més complicacions. Informa a algun adult de confiança, la teva mare per exemple i explica-li que et fa mal al fer pipí... ves a urgències i que et facin una analítica d'orina. Allà et donaran el tractament a seguir per a millorar.
Una abraçada!
Gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat