Tinc un bon pes?
Hola adolescents, tinc 14 anys recent fets, medeixo com 1,55 cm i peso uns 40 i algo kg. Les meves amigues hem diuen que peso poc però no se... Hem podríeu ajudar siusplau?
Laura Medrano

Hola guapa!!
Mira, segons el que dius que peses i mesures, el teu pes està dins la franja baixa de la normalitat, això significa que estàs uns quants quilos per sota del que et tocaria per alçada. Tot i així, el que cal saber per a poder-te orientar millor és quins hàbits de vida segueixes, és a dir si fas o no esport, quants dies a la setmana, quin tipus d'alimentació segueixes, etc... Et recomanem que per a poder-te ajudar ens tornis a escriure un altre consulta aportant més informació i dades.
Per altra banda has de tenir en compte que com que acabes de fer 14 anys, el teu cos està en ple procés de creixement i desenvolupament, així que encara has de canviar força.
Esperem la teva nova consulta. Gràcies i una abrçada!
Laura Medrano