SIIIIIIUUUUUUUUUSPLAAAAAAAAAAAAAU! No se que feeeeer!!!! Ajuuudaaaa! #temaanoi
Holaa!
Avera, ,el meu problema es que m’està començant a agradar un noi que els hi mola a tres amigues meves, les tres m’han parlat de ell(però jo ja el coneixia) i, fa dos mesos ell em va obrir a mi i a una de les nenes que esta pillada per ell, i des de llavors parlem cada dia, la meva amiga l’altre dia em va dir que ella l’havia deixat en visto..i que ell tampoc s’havia preocupat de obrir-la més, i em va dir que ho deixaria corre, però se que en realitat no el vol deixar corre, el nen es súper monuu. Una noia que s’hi fa moltíssim amb la seva família em va dir que un dia va anar a casa de la seva família de visita i em va dir que estava tota la estona somrient quan escrivia per telèfon, i s’hi va acostar per darrera i va veure que en un moment tenia el meu xat del whatssap perquè estàvem parlant, però potser estava parlant amb una altre nena i com també estava parlant amb mi doncs potser va donar la casualitat que en aquell moment estava en el meu xat , n’idea, Bueno, i fa poc vaig quedar amb la noia aquesta que es amiga de la seva família i li vaig explicar tot el que em passava i tal, i em va dir que els seu germà gran sabia que parlava amb mi, el dissabte vam quedar tota la “penya” (les tres amigues meves jo i ell som tots de la mateixa penya) i estava allà el seu germà gran també i el seu germà gran tota la estona em va esta mirant i a vegades em semblava que li feia algun comentari de mi al nen, va arribar l’hora de marxar cap a casa i no vam parlar perquè ens va fer vergonya (i jo en part no li vaig parlar perquè estaven les meves amigues i els i semblaria molt raro que comences a parlar-li) , i ell quan estàvem parlant per whatssap (després de veure’ns el dissabte) em va dir que no havíem parlat i jo li vaig dir que ja… y li vaig posar una excusa perquè ell no te ni idea de que 3 amigues meves estan per ell… i no se que fer…, perquè parlem cada dia i tal però no ens posem cors ni res, nomes els símbols de petons :* , les meves amigues…, a demes tampoc se si anar a per ell, perquè tampoc se segur si li molu o no… (faci el que faci faré mal a algú i no vull, perquè si vaig a per ell i dona la casualitat de que ens liem o algu…, perdria a les meves amigues, i si vaig a per ell i després ell no vol res amb mi… i al final s’enteren les meves amigues de que e anat a per ell, també les perdria, però si no vaig a per ell em faria mal a mi… perquè se que m’he enganxat i em costaria deixar-lo anar). MOLTISSIMES GRÀCIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEES per escoltar-meeeee! <3
Laia Sala

Hola!
Estàs feta un embolic, però tot és més fàcil. Les relacions de parella són entre dues persones i és necessari que totes dues persones vulguin. Encara que les teves altres amigues estiguin pillades per ell, no vol dir que ell els pertanyi.
Si tu vols apostar per aquesta història, endavant! Hi tens tot el dret! Parla amb ell, tira-li alguna indirecta... juga una mica, a veure si et segueix el joc;)
Pel que fa a les teves amigues, potser hauràs de ser sincera i dir-los que esteu parlant. No podem controlar la seva reacció, però si parles des del cor, potser podran entendre la teva situació.
Ja sé que és difícil i que algú es pot sentir ferit, però tu has de veure què et farà sentir millor en un futur.
Una abraçada!
Laia Sala
www.laiasala.cat