no m'he ovlidat d'un noi.
hola!
Fa 7 mesos que vaig començar a sentir alguna cosa per un noi de 4rt , el també va sentir atracció per mi , vam estar "junts" dos mesos , pero no vam liarnos ni res , perquè era el meu primer lio y no confiava molt amb el , es al típic noi "casa blanca", llavors o vam deixar per moltissimes coses, pero ara porto tot l'estiu y començament de curs que no l'oblido , apart ell fa coses que em confonen, i sem fa difícil oblidar-lo, ya que el veig cada dia...
ara mateix no se si segueixo agradant.
Que puc fer per oblidar-lo.
gracies i petons!
Laia Sala

Hola!
Doncs si vols oblidar una persona, és important posar distància.
Si no pots posar distància física perquè el veus cada dia, hauràs de posar distància virtual (deixar de parlar per whatsapp i de seguir-lo a les xarxes socials) i, sobretot, distància MENTAL. És la més difícil i consisteix en intentar posar el focus del teu pensament en tu, és a dir, quan t'adonis que estàs pensant en ell, recol·loca el focus i centra't en tu, en fer coses que t'agraden, en estar amb les teves amigues i família....
i mica en mica seràs capaç d'arribar a la distància emocional, que et permetrà recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala