"Amistats" noves...
Hola!
Aquest curs he canviat d'institut i estic bastant sola. A l'institut on anava abans tenia el meu grup d'amigues tot bé i perfecte, però aquest any no. Veig que tothom ja ha fet els seus grups i jo no sóc a cap. Veig que els grups es van consolidant i jo m'estic quedant sola... No sé què puc fer, ja que jo tinc clar amb quin grup vull anar, però... I si la gent d'aquell grup no em vol a mi allà? Elles ja es coneixen totes menys jo...
Necessito consell, si us plau, estic bastant perduda i no em vull quedar sola. (no m'espanta estar sola, m'espanta que estar sola m'enfonsi, ja que sóc una persona de caràcter débil)
Gràcies!
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, tu no ets una persona de caràcter dèbil. Ser sensible no vol dir ser dèbil. I això ho has de tenir clar. A més, tu mateixa dius que no t'espanta estar sola, oi? Doncs això és de valents!!
Per altra banda, és important que vagis amb les persones amb qui et sentis a gust. Coneix-les per separat, parla amb elles, interessa't pel que fan, fes-los propostes de sortir, demana'ls que t'avisin quan facin alguna activitat... A vegades pot fer una mica de vergonya o tenir por al rebuig, però si nosaltres volem alguna cosa, ens hem de moure! ningú ens vindrà a buscar, això tingues-ho clar!
Així que agafa valor i busca quines afinitats tens amb diferents persones de la classe, així segur que podràs valorar millor amb qui et sents més a gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala