Cutting..
Bones Adolescents!
La veritat no sé com explicar-me però el que em passa ja va començar fa temps. Cada cop que tinc un problema ho em sento malament recureixo a fer-me mal a mi mateixa i ja fa 3 anys que vaig a començar a fer-me mal i no se que fer. Puc arribar-me a fer talls un damunt dels altres i amargar-los amb jerseys fins i tot al'estiu... Ultimament es quan més talls tinc ja que me la passo discutint amb els meus pares o parella..diguem que cada cop per el mínim que em sento malament recureixo aquet mètode.. La meva parella ho sap i algun que altre amic de confiança i m'intente ajudar però cada cop va a més i sóc conscient ,sempre em diuen que algun dia m'arribare a fer més mal del que em faig..
Què puc fer? Estic boja?
Elena Crespi

Hola Srta. Grey!
No estàs boja, ni molt menys. I t'agraïm moltíssim que ens hagis escrit per explicar-nos-ho.
Sovint, el fet de fer un tall fa que se senti un alleujament momentani de la situació que s'està vivint. És com un calmant per l'angoixa. Però, en realitat, el que fem és gestionar malamente una situació, sentir-nos encara més impotents i no trobar resposta al que ens passa.
És fantastic que ho hagis explicat a la teva parella i a algen amic. T'animaries a explicar-ho a casa? creiem que és molt important que ho sapiguen els teus pares i que puguis demanar ajuda psicològica perquè puguis aprendre a fgestionar millor les situacions difícils de casa.
I pensem que és bo que ho sapiguen els teus pares per dos morius:
1. Perquè no pots fer teràpia sense el consentiment patern si no tens més de 18 anys
2. Perquè una part del conflicte que tens neix a casa i axil s'ha de resoldre perquè tu puguis seguir endavant i ser feliç
Per tant, esperem que puguis demandar ajuda i trobis una alternativa més saludable i que resolgui les dificultats per a dirar endavant!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81