El noi que m'agrada s'ha anat a onaltre país
Hola,
ja fa temps que volia fer aquesta consulta, avera com començar, durant el curs passat em va estar agradant un noi i no em vaig voler confesar. Aquest curs no l'he tornat a veure i m'han dit que s'ha anat a onaltre país. No me'l trec del cap i no se uqe fer per passar pàgina. Em podrieu ajudar?
Elena Crespi

Hola anònima!
Primer de tot, gràcies per la consulta! estem molt contentes de que confiïs en nosaltres per explicar-nos la teva situació.
Oooohhh... és dur que la persona que t'agradi marxi a un altre país... i entenem que és una siuació complicada perquè els sentiments no tenen en compte quan algú marxa... no s'apaguen...
Ara bé... el que primer necessities és temps, perquè veiem que fa molt poc d'això i com que els sentiments no s'apaguen d'un dia per l'altre, ara mateix creiem que no et queda alternativa que viure aquesta tristesa i deixar que el temps la situï de tal manera que puguis conviure amb ella... això sí, tu no deixis de fer coses que t'agradin, que t'aportin bones estones i somriures per ajudar a curar aquesta ferida el més aviat possible...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81