Por a morir
Hola!
Tinc 13 anys i porto ja 2 anys amb un tema al cap que sempre esta present. Per les nits no puc dormir i em poso a plorar quan penso en que un dia morire. Sempre intento pensar en altres coses o en que encara queda molt pero se que algun dia arribara el meu final i no vull que arribi. Tinc molta por, em poso molt nerviosa els meus pares diuen que no pensi pero es inevitable, necesito ajuda ja que ho paso molt malament, nose que hi ha després de la mort i aixo em posa intranquila, a part, no m'imagino no poder abraçar a la meva familia i amics, ni tornar a viure basicament. Tinc por i necesito ajuda URGENT!
Elena Crespi

Hola Anais! Com estàs?
T'agraïm moltíssim la consulta. Ens poses davant d'un tema complicat i és molt normal que et sentis intranquil·la i que sigui quelcom que no t'agradi. El nostre entorn enfoca la mort amb el silenci i això no ens ajuda a entendre millor què ens passarà i com ens podem enfrontar a això...
I com que jo no et pus dir que hi ha després de la mort, perquè no ho sé, el que sí que et puc dir és que una de les coses que pots fer és intentar viure amb tota la felicitat que puguis el teu dia a dia. Que aquesta consciència de que som efímers t'ajudi a viure d'acord amb els teus principis, valorant cada abraçada, cada petó que et fas amb els teus, valorant tots els moments que passeu junts. Aquesta consciència que tu tens i que no tothom vol fer conscient, és motl bona per a gaudir la vida al màxim, de manera responsable. No per estar tota l'estona patint pel que vindrà perquè no sabem quan vindrà.
Per tant, so aconsegueixes tremer suc a tots els minuts de la teva vida i a gaudir amb els teus del temps que estareu junts, que serà molt, segur. Aquesta consciència que tens de la vida i la mort et podrà ajudar a ser més feliç... i el que vingui després de la mort... ja vindrà...
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81