SENSE AMICS
hola,
soc una noia de 18 anys i no tinc gens ni mica de amics nòmes parlo amb un noi per whatssap perque estic enamorada d'ell però no tinc ni possiblitats de sortir de festa etc. Sempre he de sortir amb els pares.
Salutacions
Elena Crespi

Hola Magda!
Et convidem a que puguis parlar amb els teus pares de la teva situació. Amb 18 anys hauries de poder fer una mica la teva i no sabem quin és el motiu que fa que sempre hagis d'anar amb els teus pares. Desconixem tota la teva història i si hi ha alguna raó de pes que faci que no puguis amar sola. Pero siempre és bo que tot el que et pasa els hi puguis comentar a ells.
Comenta'ls-hi que voldries tener una mica més de llibertat i a veure com es prenen el tema. A veure, si entre tots, trobeu una solució que us agradi als 3.
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81