El meu millor amic
Hola, porto dies que no se que fer i em sento malament amb mi mateixa...
Abans de l'estiu em vaig dinar compte de que m'agradaba uns dels meus millors amics, que portem 4 anys junts i som inseparables. Al començar l'institut caid decidir dir-li els meus sentiments que tinc. Ell sempre diu que estic molt be fisicament pero tenia por de que m'utilisès pel fisic. Vam estar un temps tontejant. Ell diu que no vol res serios i jo tampoc pero ell confon la atraccio amb estimar...
En una festa vaig anar parlar amb ell i es va llençar, jo no m'enrecordo de molta cosa, era una festa i doncs vam estar estona junts i hi va haver cosa intimes. Tot va anar be fins que hem vaig liar amb un i no sabia ni qui era. Al dia seguent li vaig dir la verirtat. Es va enfadar, hi entenc pero a la nit em va donar una oportunitat i estaba feliç, pero al dia seguent, no se perque em va dir que nomes amics, i ara va dient el que vam fer, es creu el centre de antencio i ho estic pasant molt malament. Vaig intentar parlar amb ell pero empre diu que no pot i no vull anar darrera sempre. Ara no se si es el meu amic que era abans, s'inventa coses i no em va donar arguments necessaris... No entenc res i ara crec que tot es culpa meva... Que puc fer..?
Elena Crespi

Hola Albina!
Gràcies per la confiança! ha de ser molt dur que una amic et faci això, sobretot quan tu sents quelcom més per ell...
Entenc que en aquella gesta hi va haver alcohol, no sé si res més. Et recoman que no consumeixis ni alcohol ni res més per evitar fer coses que poster realment no vols fer... Et convidem a reflexionar si val la pena fer quelcom així..
Pel que fa al teu "amic". Hauries de poder parlar amb ell però si veus que et dóna llargues, que diu coses de tu i que no vol... llavors has de valorar si realment és un amic o no... encara que faci molt de mal.
És dolorós quan algú et decepciona d'aquesta manera. I sembla que tu li vols donar l'oportunitat de parlar per si hi ha hagut algun mal entes entre vosaltres però si ell no vol parlar... no el pots obligar... però, és clar, noslatres et demanem: realment val la pena sentir quelcom per algú que et fa això?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81