No sento plaer quan follo. És normal?
Hola,
Fa uns 3 mesos que he perdut la virginitat amb el meu novio però el que hem va passar és que la primera vegada no vaig sentir plaer ja que hem va fer bastant de mal. No li vaig donar molta importància però ara ja és com la quarta vegada que ho fem i segueixo sense sentir plaer i m'estic començant a preocupar perque veig que ja no em fa mal però no em dona plaer. és normal que hem passi això les primeres vegades o ja hauria de sentir algo?
Helena Angel

Hola Maria,
És completament normal que amb la penetració no
sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran
majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració. Com hem
explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al seu voltant, no dins.
Per
a tenir plaer durant les relacions sexuals no esperis sentir-lo només
amb la penetració, ensenya la teva parella com et masturbes tu, i de
quina forma obtens tu plaer, acarona el clítoris mentre hi ha
penetració, que l'acaroni ell, etc...
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat