No puc arribar-hi normal
Bones! Nomès volia fer una pregunta, ja que tinc relacions sexuals amb el meu novio desde fa bastants mesos i amb penetració normal no puc arribar a l'orgasme com tothom, i ja ho hem provat de moltes maneres però no puc, és normal? o es possible que tingui algun problema?, hem sembla estrany perquè d'altres maneres si que hi puc arribar però amb penetració i algunes coses no, i no pateixo ni de mals ni de res. Moltes gràcies!!! :)
Helena Angel

Hola laialaiia,
És completament normal que amb la penetració no sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració. Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions
nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al
clítoris i al seu voltant, no dins.
Per a tenir plaer durant les relacions sexuals no esperis sentir-lo només amb la penetració, ensenya la teva parella com et masturbes tu, i de quina forma obtens tu plaer, acarona el clítoris mentre hi ha penetració, que l'acaroni ell, etc... jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral, etc...
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Esperem que això t'ajudi!
Gràcies per la confiança en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat