m'agrada la noia del meu costat!!!!!!!!!!!!!!! i no se que fer?!?!?!?!?!?!?!
hola, aquest any soc nova a la meva escola i fa poc ens han canviat de lloc. Ara tinc al costat a una nena molt mona. I al darrera tinc al tipic gracioset de la classe que em sembla molt pessat qperque no em deixa treballar i em posa el bolso d'una companya. El problema es que a mi m'agrada la noia del costat pero ella es pensa que m'agrada el noi de darrera perque no el paro de mirar pero ho faig perque es calli. Sempre intento preguntar-li dubtes a la noia del costat per parlar amb ella (encara que ja ho entenc), pero esque m'emcanta!!!!!!!!!!!!!!!!
Quee e de fer???? Si us plau ajudaa
Mariona Busto

Hola Noia!
Saps si a aquesta noia també li agraden les noies? Sou amigues? Quin tipus de relació teniu? Potser per començar estaria bé que us coneguéssiu millor, d'aquesta manera podràs anar veient si segueix encantant-te tant, i si detectes que el teu sentiment pot ser correspost. Recorda, però, que l'única manera que tenim per saber si una persona sent el mateix que nosaltres, és preguntant-li directament. Sabem que no és fàcil, i s'ha de trobar el moment per fer-ho. Per tant, la nostra recomanació és us conegueu millor, que l'amistat és sempre un bon inici, i de mica en mica aniràs veient més clar què és el que vols fer.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat