PREGUNTETA
Hola Adolecents!!
Tinc un dubte, sóc una noia i d'aquí res fare 1any amb el meu novio, tenim moltes relacions sexuals però mai he arribat a l'orgasme o això crec ja que hi ha gent que ma dit que quan arribes a un orgasme es nota, que puc fer per arribar-hi? Es normal? Jo sento plaer igual, pero diria que a l'orgasme no he arribat tot i que estic bastan mullada despres.
Gracies un petonet
Helena Angel

Hola Anònim,
Llegint la teva consulta en sorgeixen més dubtes, et
refereixes que no arribes a l'orgasme féu el que féu? És a dir, si et
masturba, si et fa sexe oral, tampoc arribes a l'orgasme? O et
refereixes que no arribes a l'orgasme durant la penetració?
Quan
et masturbes tu sola arribes a l'orgasme? Potser estaria bé que li
ensenyis com ho fas tu sola per arribar a l'orgasme, d'aquesta manera
ell podrà aprendre com tocar-te. També pot ser un joc divertit si ell
t'ensenya a tu com es masturba ell... tu pots guiar la seva mà i ell pot
guiar la teva.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat