Típic noi popu/ enamorat de mi? Ajudeeu
Hola ! doncs mira hi ha un nen que es popu a la meva clase i estem junts a clase des de fa dos anys . L'any passat no li donava tanta importància no parlavem ni res ,m'agradava una mica ,però jo estava enamorada plenament d' un altre noi fins que a final de curs de l'any passat vaig saber que aquell noi no val gens la pena . Així que va passar l'estiu i ja tocava anar a l'insti primer em van assentar darrere d' ell i després em van cambiar davant seu.(fa com unes 3 setmanes i hus ho juro que de moment han sigut les millors setmanes de la meva vida ) total ell em va començar a parlar i parlàvem molt primer em parlava normal i ara em parla amb un somriure de orella a orella ,el seu amic li comença a parlar i després quan ell té que dir algu al seu amic em mira a mi i somriu , això no acaba aquí a davant meu hi ha un nen i és com el meu millor amic el que passa es que parlem molt i sempre estem riguent i ell és posa molt gelós com per exemple diu" que ha passat" i ho repeteixxx "que us fa tanta gracia" .. i més coses sempre s' em queda mirant als meu ulls diuen que li encanten i tot però no sé que fer estic confusa ja que amb més nenes també ho fa però sento que a mi em mira diferent . El que em ralla molt es com que es el popu amb amics cambia ja no és el nen tan agradable ,somriguent, és més sec que el desert de Sàhara 😂però bueno que hi hem de fer ajudeuu plis no li diré a la cara que jo l'estimo perquè no ,ell es popu ,també trencariem la nostra "amistat" que faig no aaguanto més em mira molt i em posa molt nerviosa ajudeuu.
Helena Angel

Hola Anonima,
Doncs
malauradament nosaltres no et podem dir què has de fer. El que sí que
ens agradaria és que valoressis que si li agrades, no hauria de
tractar-te diferent, estigui amb qui estigui, si li agrades, li agrades
sempre, amb amics i sense, i la seva actitud no hauria de canviar cap a
tu... Per tant, si teniu "bon rotllo" i us enteneu parlant, podries
comentar-li aquesta sensació que ens comentes (que amb tu a classe és
molt agradable però que quan està amb els amics sembles invisible).
Potser ell no se n'adona o potser et pot donar alguna explicació que aclareixi aquest canvi d'actitud cap a tu.
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat