NO SENTO PLAER QUAN EM MASTURBEN! (noia)
Tinc 18 anys i porto amb la meva parella uns mesos, i tot i que encara no ho hem fet, si que hem fet preeliminars, jo mai mhe masturbat, perque no crec que jo mateixa em pugui donar plaer, pero encara que ell si que m'ha masturbat, no sento el plaer que se suposa que hauria de sentir, quan ho fa per sobre la roba interior per fregament, o l'estimulació del clítoris, si que m'excita pero no tant com per sentir el plaer que tothom diu sentir, i tinc por de que quan arribi el moment de fer-ho tampoc pugui arribar el nivell d'excitació "suficient"
Helena Angel

Hola Noia Confosa,
Fixa't que el que vols és força complicat, tu no conèixes el teu cos i pretens que la teva parella conegui com i de quina manera tocar-lo o estimular-lo per a que tu sentis plaer. Què difícil, oi?
La
masturbació no serveix només per a sentir plaer o arribar a l'orgasme
sinó que serveix per conèixer el nostre cos, així després quan tenim
parella o estem alguna persona per a tenir relacions sexuals, podem
explicar, guir
i indicar de quina manera ens agrada. Pensa que cada persona sent d'una
manera diferent, no hi ha una guia general per a tots i totes.
Et recomanem que, si tens ganes i curiositat, vagis coneixent de mica en mica
el teu cos (i el teu plaer). Experimenta des de la curiositat el que
t'agrada, com t'agrada, amb quina intensitat, etc. És important que la
teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, fantasies o
pensaments que t'ajudin a excitar-te. No et centris únicament en els
teus genitals, descobreix quines altres parts del teu cos t'exciten! Vés
a poc a poc, amb tranquil·litat i concentra't en gaudir. No tinguis
pressa, és un procés que requereix entrenament i has d'anar veient i
descobrint, de mica en mica, què t'agrada a tu i de quina manera.
Un cop ho coneguis, podràs ensenyar a la teva parella com t'agrada i què t'agrada ;)
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat