Amistat
Sóc un noi sensible, hem costa fer amistats, i m'afecten molt els problemes amb les amistats i més si són de confiança.
Fa unes setmanes vaig començar a parlar amb una companya de classe, ens vam fer molt amics, jo li vaig dir que podia confiar en mi, que l'ajudaria en el que fes falta. Però tot va canviar un dia que ella estava estressada i negativa, jo li vaig dir que tenia que ser positiva i donar el cent d'ella, li vaig dir una mica cridant, perquè ella hem deia el mateix fa poques setmanes. Durant aquell dia no ens vam parlar, ni el seguent, però a la tarda li vaig enviar un missatge dient-li, perdó per el que havia passat, però va passar una setmana i hem vaig arrepentir de haver-li dit. Fa poques setmanes que penso en aquest tema, i vaig preguntar a mi mateix ''Perquè demanar perdó a una persona que jo vull ajudar?''. Des de aquell dia que ens vam enfadar ja no parlem tant, i jo sempre tinc que anar derrera d'ella. Jo penso que fa setmanes que m'està utilitzant, perquè només hem demana deures, que li deixi apunts, material i informació que explica el professor. Ja no tenim una conversació d'aquelles que duraven, que sempre teniem un tema per parlar. I tinc unes preguntes que m'agradaria trobari una solució:
- És una mala influencia per mi?
- M'està utilitzant?
Espero que hem m'hagiu entés i que hem pogeu ajudar, estic fet un lio, tinc por de quedar-me sol, perquè d'amics pocs
Moltes Graciés!
PD: Perdó per les faltes
Elena Crespi

Hola Kapл!
Gràcies per confiar en nosaltres i escriure'ns al Consultori!
No sabem si t'età utilitzant però el que sí que pots fer és demanar-li a ella per què només compta amb tu per aquestes coses.
I el tema de demanar perdó és una altra cosa: possiblement ella està malament i no pot evitar estar encallada en el mateix i tu no vas tenir paciència per respondre-li amb calma (encara que ella digui una vegada i una altra el mateix). Les persones que estan una mica deprimides tendeixen a encallar-se en el mateix sempre i és esgotador però és veritat que la resposta que més l'hauria ajudat seria una altra, mantenir-te al seu costat.
Ara tu ets qui ha de valorar si realment vols que sigui amiga teva, si t'has de disculpar i valorar si s'aprofita de tu o no...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com