Estic molt fart de tenir ojeras
Hola,
des de sempre he tingut unes ojeras d'aquelles negres i enfonsades i he provat una pila de productes, he seguit una bona alimentació, intento estar ben hidratat sempre, dormir les hores necessàries... Però tot i així no aconsegueixo quasi ni dissimular-les. Cansat de tants miraments, he optat per la via fàcil i ràpida i el que faré és maquillar-me la zona.
No tinc ni idea de com un noi s'ha de maquillar les ojeras perquè no se li noti, ni quins maquillatges utilitzar... La meva mare no en té ni idea de com fer-ho i em fa cosa preguntar-ho a amigues meves xD Per això us demano consell:)
Moltes gràcies!!
PD: no sabia en quina secció aniria aquesta pregunta...
Laura Medrano

Hola Albert_77!
Doncs la veritat és que això de les ulleres és, com en la majoria de coses del nostre físic, un tema genètic i biològic contra el que és difícil poder actuar. El nostre principal consell és que segueixis amb aquests bons hàbits que ens has comentat, perquè tot i que no fan que les ulleres marxin, segur que ajuden a que no vagin a més. També t'aconsellem que no li donis tanta importància al tema ja que com que és una cosa que no depèn al 100% de tu, has d'intentar acceptar-ho i veure-ho com a una part característica de la teva cara. De fet segurament si les ulleres et desapareguessin, et veuries estrany al mirar-te al mirall. Cadascú som com som i hem d'acceptar les característiques que tenim ;)
Un cop dit això, nosaltres tampoc som expertes en maquillatge, així que no podrem donar-te gaires consells sobre com maquillar-te. El que sí que podem assegurar-te és que existeixen barres de maquillatge que són concretament "anti- ulleres" o "correctors d'ulleres". Sempre t'has de comprar un to de corrector que estigui per sota del teu to de pell i abans de comprar-lo provar-lo a la botiga ja que n'hi ha de moltes marques i de textures diferents (alguns son en pols, altres són barres, altres són tipus crema,...). En tot cas, pots demanar a la mare que t'acompanyi a alguna botiga on hi hagi dependents experts en maquillatge i que et recomanin quin pot anar-te bé. El mercat és molt gran i el millor truc és que tu mateix provis quin et queda millor i més dissimulat.
P.D. Recorda el primer consell que t'hem donat: seguir amb un estil de vida saludable i acceptar-te :)
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org