Vull ser menys gelós! Ajuda😰
Hola, us explico una mica la meva situació:
Jo fa un any vaig tenir una parella, la qual em va posar les banyes i ho vaig passar fatal!
Actualment, tinc una nova parella fa uns mesos, i n'estic molt enamorat! El problema ve quan deixo d'estar amb ella, que m'entren molts "celos" quan veig que parla amb altres nois; o que comença a seguir nois a xarxes socials... I tot i que sovint li tiren la canya, i ella els rebutja em sento malament...
Aixó provoca moltes baralles entre nosaltres... M'encantaria deixar d'obsesionar-me per aquestes coses... algun consell? (Perqué a aquest pas destroçaré la relació; i no ho vull per res del món)
Moltes gràcies!
Laia Sala

Hola Oroz,
Entenc que la relació anterior t'hagi marcat i sentis que tothom et pot posar les banyes. Però la teva parella és una persona diferent a la teva exparella i això ho has de tenir clar.
La gelosia no és fàcil de portar, tant per la persona que la pateix com per la persona que la rep. Intenta parlar amb ella i busqueu moments d'intimitat. Intenteu buscar missatges, gestos o paraules que només siguin vostres, és a dir, com un codi secret. Així sentiràs que ella també pensa en tu.
No evitaràs mai que altres nois parlin amb ella i, com més ho vulguis evitar, pitjor serà. Així que accepta que la teva parella és una persona atractiva i estigues orgullós que ella tingui aquest reconeixement. Recorda que ella LLIUREMENT ha triat estar amb tu. No ho oblidis ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25