EM PUC QUEDAR EMBARAÇADA SI HE FET AIXÒ??!
Hola!
Fa poc que ho he fet amb el meu nóvio i la majoria de aquests cops ha sigut sense condó pel calentón.
Els dos sabem que està malament però tot i així no s'ha corregut cap dels cops dintre, encara que hagi sigut amb condó.
Puc quedar-me embaraçada?? A més, aquest mes la regla se m'està retrasant i estic molt espantada!
Ajuda siusplau!!!
Gràcies
Mariona Busto

Hola sensenom94!
Sempre que practiquem sexe sense cap mètode d'anticoncepció, com per exemple el preservatiu, ens exposem a un embaràs no desitjat i al contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
El noi abans d'ejacular allibera el líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant pot produir-se l'embaràs encara que no hagi ejaculat dins la teva vagina. Evidentment les probabilitats no són tal altes com si l'ejaculació es produeix a dins, però hi ha risc d'embaràs igualment. Per tant, et recomanem molt que feu servir sempre el preservatiu durant tota la relació sexual per tal de gaudir de la vostra sexualitat de forma responsable i sense mals de cap posteriors.
Si fa dies que t'havia d'haver vingut la regla i no t'ha baixat, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-lo!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat