Una mare molt controladora
Hola!
Us explico. Ma mare mai no ha sigut controladora, sempre m'havia deixat anar amb els meus amics i estàvem els meus amics i jo a casa i no passava res.
Tot ha començat aquest any. Un dia així de sobte va començar a no deixar-me sortir ni a deixar-me portar amics a casa, si això només noies poden entrar a la meva habitació. A més, la gent amb la que hi vaig ara diu que no li agraden perquè segons ella són molt "hippies" .
Porto uns mesos sortint amb un noi que òbviament a ella no li cau bé (ella no sap que estem sortint), i quan dic que quedo amb ell (li dic com amics és clar) em diu que no es fia d'ell i que no hauria d'anar amb ell pel simple fet de que no li agrada la seva aparença, que això és un altre tema, també em vol emparellar amb tios que a ella li sembla correctes (ja m'ha dit més d'un cop un comentari del pal: surt amb el veí del segon que va molt mono vestit sempre).
No sé que fer al respecte, li dic que em deixi estar amb els amics que jo vulgui? Que em deixi sortir amb qui vulgui? Li dic lo de que estic sortint amb aquell? Es que ja ho trobo tot un pèl surrealista, ja sóc gran per escollir amb qui vull anar i amb qui no.
Moltes gràcies per la ajuda!!!
Laia Sala

Hola anònima,
Els pares tenen una manera de "protegir-nos" que a vegades no ens ajuden gaire, oi?
Segurament la teva mare està començant a tenir por que t'ajuntis amb males influències o que et puguin fer mal i per això reacciona d'aquesta manera.
Nosaltres, des del consultori, sempre us recomanem que sigueu sincers amb els vostres pares. Els vostres pares agrairan la confiança (encara que en un principi s'ho poden agafar malament), però després reflexionen i prefereixen la vostra sinceritat.
Agafa una estona a soles amb la teva mare i parla de com et sents, de com et fa sentir aquest noi i de la relació que teniu... Potser així li donarà una oportunitat per conèixer-lo ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25