Molt urgent!! (Embaras)
Hola!! Tinc 14 anys i porto molt de temps amb un noi de la mateixa edat que jo (els dos som verges) . Hem jugat molt i ell m'ha arribat a posar 3 dits. Fa poc quan jugavem ell me la posava allà pero sense entrar i ell tampoc es va correr. I lultim dia fa 1 setmana o així ho vam provar enserio i no va entrar. Es per l'himen? Tots dos pensavem que ja no el tenia. Una altre pregunta... Pot ser que estigui embarassada havent fet això?? A mi em va venir la regla fa poc mes de dos anys.. I tinc un retràs de 5 dies, sempre la he tingut molt i molt irregular però ara havent fet això estic molt preocupada. Què faig? Gràcies i un petó
Mariona Busto

Hola Catalana!
Si no hi ha hagut penetració, ni ha ejaculat sobre els teus genitals, pots estar tranquil·la!
Ens expliques que fa més de dos anys que tens la regla i que tens la regla molt i molt irregular, i a més, estàs començant a iniciar-te en les relacions sexuals compartides, per tant, et recomanem que demanis hora amb el ginecòleg per una primera visita. D'aquesta manera podrà obrir-te la teva història, valorar com estàs i determinar a què són degudes aquestes irregularitats menstruals.
Que no entrés a la primera, és força habitual els primers cops que s'intenta mantenir sexe amb penetració, i no sempre és per l'himen. A vegades els nervis (normals) de la primera vegada ens poden jugar una mala passada dificultant la penetració. Per tant, calma! Us recomanem que aneu més a poc a poc, que jugueu molt abans i deixeu que els vostres cossos s'excitin, de manera que la lubricació vaginal augmenti i faciliti així la penetració. Recordeu no anar directament a la penetració, ja que segurament així no ho aconseguireu. No tingueu pressa i veureu com de mica en mica tot va funcionant millor!
Per últim, no oblideu tenir sempre preservatius a mà i utilitzar-los correctament durant tota la relació sexual! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat