Em va sortir un liquid extrany! AJUDAAA!
Hola ! Tinc 19 anys i despres de fer-ho amb el meu novio , al sortir de dins meu vam veure un liquid extrany.. mai ens havia passat. Li vaig tocar la part final del penis que esta tocant al cos i bueno estava enganchifosa.. el liquid que va caure no era blanc pero quan estaba dins nose com que valg sentir algo ja que al acabar sempre sol quedarse dins i ens fem petons i aquestes cossetes d'enamorats. Estic molt espantada, crec que el seu semen ha pogut sortir per baix. Vam mirar el condo y no estaba petat. Estic molt emparanollada, a sobre tinc un retras..
Mariona Busto

Hola Diana Petrova!
El preservatiu estava ben col·locat? Es recomana que un cop heu acabat la relació sexual, retireu el penis de dins la vagina i el preservatiu per evitar que passi el que us ha passat, ja que quan el penis perd l'erecció completament el semen pot escapar-se per la part de baix sense que ens adonem i entrar dins la vagina...
Entenem que fa dies que us va passar i per tant no som a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència (pastilla de l'endemà), per tant, i com ja tens un retard en la regla et recomanem que no perdeu la calma i et facis un prova d'embaràs per descartar-lo. Si surt negatiu, fantàstic, espera una setmana a veure si et ve la regla, si no et baixa, fes-te de nou una prova d'embaràs. Si pel contrari surt positiu, us toca una situació força complicada on haureu de prendre decisions difícils. Podeu dirigir-vos al servei de Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la vostra població i explicar el que us ha passat, allí podran donar-vos un cop de mà i explicar-vos quines opcions teniu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat