SOC UN NOI TRANS*
Hola, sóc Pablo i tinc 17 anys. Volia parlar amb tu sobre la qüestió... jo sóc un chico trans * i fa més d'un any que vaig dir als meus pares i no acceptat encara. Diuen que estic equivocat, que són coses de l'edat, són molest quan que l'esmenten, es neguen a tractar-me en el masculí, no deixa'm que li diguis a ningú i especialment es neguen a ajudar-me... Estic pensant en fer 18 anys i sortir per poder iniciar el procés, però jo també com que em donin suport amb això.
Laia Sala

Hola!
Malauradament, l'acceptació de les persones transexuals continua sent una situació difícil pels pares i, sovint, no saben com fer-hi front. Veig que ets molt valent i que tens molt clar el procés que vols seguir, per tant, endavant!
Entenc que busquis el suport i recolzament dels teus pares, però ells també necessiten fer el seu procés d'acceptació. Et deixo amb una associació que potser els pot orientar per entendre't millor: http://ampgil.org/ca/
">AMPGIL
Per altra banda també et diré que parlis amb altres persones de confiança del teu entorn i així poder desfogar-te una mica.
Una abraçada molt forta i molts ànims!
Laia Sala
Instagram: @teràpia25
Laia Sala
Hola!
Acabo de rebre una petició d'una persona que li agradaria posar-se en contacte amb tu per parlar-te de la seva experiència. Com que nosaltres no tenim (ni volem tenir) accés a les vostres dades, l'única manera és que tu facilitis alguna forma de contacte: correu electrònic, adreça d'instgram.... així us podríeu posar en contacte i compartir la teva situació.
Una abraçada!