Díficil...
Hola!!!
Us volia comentar una cosa que no és que m'afecti del tot però em comença a molestar i a fer-se una mica dificil.
Jo, sóc baixeta i molt plana de pit. Tinc 15 anys i sóc la única de classe que no té casi gens de pit.
Fins ara, m'acceptava i no em molestava gens ser com sóc, fins que fa molt poc, un nen de la classe es va riure de mi com m'havia fet l'any passat. Em va dir que jo com que era tant plana docs que no cal que portes sostens, i em va dient plana i sobretot em diu que no semblo una noia sinó que semblo una nena de 8 anys. Però els atres nens li reien la gracieta i jo no sabia què dir-li.
A mi això no m'afectava fins que ha arribat un punt en què m'ha començat a afectar i em sento malament.
A més, la setmana que ve comencem piscina amb la classe i em toca anar amb aquest nen i els altres i em fa por pel què em diguin o que es riguin de mi.
Ara no sóc tan segura com era abans.
Si us plau, em podeu ajudar?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Núria,
El cos humà es desenvolupa a diferents velocitats i, realment, no sabrem com seran els teus pits fins que hagis acabat amb tot el procés de pubertat, que a vegades s'allarga fins als 20-21 anys! Per tant, tingues paciència.
Per altra banda, t'he de dir que a vegades hi ha persones que necessiten centrar l'atenció en els altres per evitar que es fixin en ells (i se'n puguin enriure). Tu tens una gran sort: abans no et molestaven aquests comentaris. Què ha canviat ara? Per què ara li has començat a fer cas? Per què has deixat que entrés al teu cervell? busca la teva fortalesa! (encara la tens!!).
El cos d'una dona no es defineix únicament per tenir uns pits grans, ni tampoc un cul gran, ni una cintura petita,... Diuen que les dones de veritat tenen curves! Però també tenen rectes! També tenen cel·lulitis i també tenen pits petits! Les dones - com també els homes - som molt diferents els uns dels altres! Busca les teves potencialitats i fes dels pits petits la teva marca! (segur que no et fan tant mal quan saltes, oi?). Si veu que no et molestes, que no reacciones als seus atacs... arribarà un moment en què deixarà de fer-ho, perquè no obtindrà resposta.
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @teràpia25