Possibilitat d'embaràs?
Hola,
Tinc un dubte. L'altre dia vaig fer-ho amb la meva parella. El cas és que, a l'hora de treure el condó, vam veure que, al voltant del condó i a la seva panxa hi havia com un líquid molt semblant al semen (si no és que ho era). Vam comprovar que no estigués foradat posant aigua dins del condó, i no sortia aigua per enlloc. He pensat que no fos flux, però crec que n'hi havia molt com per ser-ho. M'hauria de preocupar?
Moltes gràcies i espero que em pogueu solucionar el dubte!
Mariona Busto

Hola holabones!
Nosaltres tampoc podem saber en exactitud què era... si el preservatiu estava ben col·locat i durant la relació sexual vàreu vigilar que no es mogués de lloc, segurament es tracti de flux vaginal.
És important deixar el dipòsit pel semen lliure, perquè així quan el noi ejacula queda allí tot emmagatzemat i no s'escapa per la part de baix. Igual d'important és comprovar que el preservatiu no s'hagi trencat (tal com vàreu fer).
Com fa dies que això us va passar espereu a veure si la regla ve quan estava previst, si no baixés, us recomanem que us feu una prova d'embaràs per descartar-lo.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat