orgasme crit **
Tinc 18 anys i sóc una noia. Quan em masturbo noto molt plaer (respiració accelerada, musculatura contraccions, calor...) pero no se ben bé si son orgasmes, prq no crido, no tinc la sensació de voler cridar.
Si és que si que en tinc que puc fer perque l'altre persona sàpiga que n'he tingut un i que disfruto realment? No vull fingir. Mercii
Mariona Busto

Hola anònima!
Si són orgasmes o no el que sents, només ho pots saber tu. Pel que ens expliques tot apunta que sí o que hi estàs ben a prop! ;)
Pensa que el fet de cridar o gemegar quan es té un orgasme, és un mite! No totes les persones quan arriben a l'orgasme criden o fan sorolls. Les pel·lícules, especialment les pornogràfiques, ens han "ensenyat" que quan hi ha molt plaer s'ha de cridar molt o gemegar, però no té per què ser així. Cada persona expressa el seu plaer de maneres molt diferents, i una que no crida no vol dir que no hagi gaudit o arribat a l'orgasme, de la mateixa manera que aquella que crida molt no té per què haver arribat (potser fingeix).
Així doncs, tranquil·la! Expressa el teu plaer de la manera que vulguis, que et faci sentir bé i que potenciï el teu plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat