Hi ha risc d'embaras? AJUDA
Hola, us escric perque estic una mica preocupada pel següent tema. A final de novembre vaig fer preeliminars amb un amic, masturbació i sexe oral. Ell es va correr i després em va tocar a mi. Bé, fins aquí tot bé però el problema es que encara no m'ha vingut la regla i estem a mitjans de gener i estic preocupada per si m'he pogut quedar embarassada o simplement es que tinc un retras de regla. A principis de gener vaig estar amb vomits i vaig anar a urgencies i em van preguntar si havia tingut relacions sexuals pero vaig dir que no(perque no he fet res més que preeliminars), el fet dels vomits nose si es casualitat o un motiu més per preocupar-me. Siusplau ajudeu-me!
Mariona Busto

Hola xu!
Amb la masturbació i el sexe oral no hi ha risc d'embaràs. Per tant, si no hi va haver penetració, ni va ejacular sobre els teus genitals, podem descartar l'embaràs com a causa del retard. Així que tranquil·la! Si ho vols, sempre pots fer-te un test d'embaràs per descartar-ho.
Pensa que un retard en la menstruació pot ser degut a molts motius i no sempre són per un embaràs. Així doncs, si la regla segueix sense venir i hem descartat del tot l'embaràs, et recomanem que demanis hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho i explicar-te el motiu d'aquest retard. Veuràs que et quedes més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat