Crec que sóc bulímica
Fa un temps que estic obsessionada amb el meu pes i vull arribar als 45Kg faig de tot, dietes, esport fins i tot he arribat a vomitar. No se que fer, als entrenos em canso molt i no se si dir-li al meu entrenador algo, ja que hi ha confiança. Per una part vull que m'ajudin pro per l'altra veig bé això de posar-me els dits. Ajuedeume siusplau.
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori i sobretot per
la teva confiança al explicar-nos el que t'està passant.
La veritat és que si ja t'has provocat el vòmit significa
que has creuat una línea perillosa i em fa pensar que puguis estar patint un
trastorn de la conducta alimentaria. Evidentment, hi ha una part de baixa
autoestima i de insatisfacció pel cos però fixat que en el teu cas t'has marcat
un pes com objectiu (a més és un pes molt baix i quasi segur que per sota de la
normalitat) i has fet conductes de risc per la teva salut. Quan això passa
normalment és que no estàs molt bé emocionalment. T'ha passat alguna cosa que
estigui fent que ho passis malament? Penso que això és molt important que ho
pensis.
Provocar-se el vòmit no fa perdre pes però si que és molt
perjudicial per la salut... penso que estaria bé que vinguessis un dia a
l'Associació i podríem parlar-ho en calma. Et deixo aquí la web: http://www.acab.org/
">www.acab.org
Penso que si tens confiança amb l'entrenador segur que et
podrà ajudar. Entenc que si has escrit és que estàs preocupada però també
entenc que tinguis por de que ho sàpiguen. No et preocupis per això perquè
l'únic que intentarà és ajudar-te.
Una abraçada molt gran
Carlota López Ballestar
Psicòloga