No se que fer!!!
Sóc una noia de 17 anys i des dels 13-14 ( quan vaig fer el canvi) em sento malament amb el meu cos. De petita era una nena molt prima i de com i volta van començar a sortir curves al meu cos. Sempre me mirat el que menjava, sense obsesionar-me. Mai he volgut anar ni a la platja ni a la piscina. Aquest octubre vaig caure en una depressió i vaig començar a anar al psicoleg. M'ha dit que puc tindre un transtorn alimentici ( jo crec que el tinc). No se quan li he de dir els meus pares ni com els hi puc dir. Sóc conscient del problema per el meu cap no em deixa.
pd: Us heu d'estimar molt
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori i sobretot per dir-nos que ens fem estimar. Ens agrada molt formar part de les vostres vides i estar aquí per ajudar-vos.
La veritat és que no puc confirmar el que diu el teu psicòleg però tot el que expliques és molt habitual amb les persones que acaben patint un trastorn alimentari. Tot i així no em dius cap informació sobre com menges, etc. i per això no puc confirmar-te res.
En aquest cas penso que el millor és que ho expliquis als teus pares, pensa que en realitat ell té la obligació de fer-ho si no ho fas tu.
Penso que podria estar molt bé que vinguis a l'ACAB a parlar amb nosaltes. Així ens podrem conèixer i et podem orientar sobre si pots patir-ho o no. Però si ets menor d'edat hauràs de venir acompanyada d'un adult.
Pensa que aquí no fem tractament així que no tinguis por... només serà veure'ns una estona i dir-te el que pensem.
Et deixo la pàgina web, aquí veuràs el telèfon. Pots demanar directament per parlar amb mi.
www.acab.org
Una abraçada guapa
Carlota López Ballestar
Psicòloga