Amiga amb problemes...
Hola!
La meva millor amiga no menja. D'esmorzar llença el menjar davant meu i quan vaig a dinar a casa seva no menja res. L'únic que menja són caramels perquè diu que li omplen i que així no es mareja.
a més si no menja caramels està marejada. Està súper prima i diu que es veu grassa. Com la puc ajudar??
Gràcies!
Laura Medrano

Hola guapa!
Efectivament tal i com tu dius, possiblement la teva amiga estigui començant a tenir problemes seriosos amb l'alimentació i unclús pugui estar patint un trastorn alimentari.
El nostre consell des d'aquí és que ho parlis amb algun professor/a amb qui tinguis confiança o bé que ho expliquis directament als seus pares. Ojalà poguessim aconsellar-te alguna cosa com parlar amb ella de la importància de menjar o d'estimar-se però pel que sembla això no servirà de molt ni aconseguiràs que torni a esmorzar bé i es vegi tal i com està, molt prima.
Tant si decideixes parlar amb un/a profe com amb els seus pares, a banda d'explicar-los el que ens has escrit a la consulta, pots dir-los que ens poden trucar a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia i així els ajudarem i assessorarem sobre què poden fer. També pots ensenyar-los aquesta consulta i la resposta.
El nostre telèfon és el 93 454 91 09.
Una abraçada molt forta i ànims. Sabem que el que t'acabem d'aconsellar no és fàcil però és el millor per tal que la teva amiga vagi al metge i l'ajudin amb aquesta obsessió que té i torni a ser la d'abans.
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org