consells plssss
hola, necesito consells per una cosa, esque em vui liar amb el meu novio, pero no se com fer-hotinc vergonya de que surti malament o algu, per això demanu algun consell perque m'ajudeu, em seria de molta ajuda.
Moltes Gràcies. Un Petó i una Abraçada ven fortaa
Helena Angel

Hola Gatitasexyy3,
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Et deixem l'enllaç de dos articles dels redactors d'Adolescents.cat, un sobre els http://www.adolescents.cat/noticia/22868/errors/habituals/hora/liar-nos/amb/algu
" target="_blank">5 errors més habituals a l'hora de liar-se, i un altre sobre http://www.adolescents.cat/noticia/10183/coses/no/has/fer/quan/fas/peto
" target="_blank">coses que NO s'han de fer quan fas un petó, potser t'ajuden o t'orienten una mica.
El més important de tot és que gaudeixis del moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat